Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:33:37+01:00
Te życzenia Ci przesyła
Walentynka pewna miła.
W dniu tak pięknym i wspaniałym
Życzę Tobie sercem całym
Dużo szczęścia, namiętności,
Nie kończącej się miłości.


A certain Valentine is sending you these wishes nice. On the so beautiful and wonderful day I wish you with entire heart of much happiness, of passion, it not being running out of love.
1 5 1
2010-01-28T18:35:48+01:00
I may be away but
I'm sure...
Even when we're
far apart
Distance can never
change
The love I have for you
in my heart
Thinking of you ...
____________

Mogę być daleko ale
jestem pewny...
Nawet jeśli jesteśmy osobno
Odległość nigdy nie może zmieniać miłości,
którą obdarowuje cię w głębi serca
myśląc o tobie ...