Odpowiedzi

2010-01-28T18:39:38+01:00
Należy przebywać na niedzielnych eucharystiach w kościele , ponieważ nie uczęszczanie na nie jest zaniedbaniem ciała Chrystusa, zapomnienie o jego obecności i zaniedbaniem wiary.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:41:45+01:00
Dla Chrystusa żadnen człowiek na świecie nie jest obojętny, ponieważ jesteśmy Dziećmi Bożymi i Bóg kocha każdego tak samo... Chodząc na niedzielną msze św. chodzimy spotkać się z Bogiem. Gdy przyjmujemy opłatek (ciało Chrystusa) jesteśmy rozgrzeszeni, a wtedy Bóg wie, że my również kochamy Go i odwzajemniamy się na jego starania, by było na "dobrze" na Ziemi.
9 4 9
2010-01-28T18:43:54+01:00
Moim zdaniem powinniśmy uczęszczać na niedzielną mszę ponieważ zaniedbujemy Jezusa Chrystusa. Można to porównać do spotkania z przyjaciółką. Jak przyjdziesz to tobie zależy a jak nie to nie zależy ci na niej.
4 3 4