Odpowiedzi

2010-01-28T18:42:12+01:00
Ukwiał przyczepia się do muszli raka pustelnika zapewniając mu ochronę. W ten sposób zyska możliwość poruszania się.
Ukwiał - możliwość zdobywania pokarmu
Rak - obrona.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:44:18+01:00
Parzydełka tego ukwiału przyczepiają się do muszli kraba pustelnika i zapewniają mu ochronę. Ukwiał ma z tego pożytek bo dzięki krabowi może się przemieszczać i zbierać pożywienie
9 4 9