Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:47:13+01:00
A)Incepcja
AvatarAvatar
Zaklęci w czasie
Dystrykt 9
9

b)Artur i zemsta Maltazara
Asterix na olimpiadzie
Babel
Beowulf
Dzieje mistrza Twardowskiego
Fantaghiro
Gwendoline
Hellsing
Kometa nad doliną Muminków
Księżniczka i żebrak
Lustrzana maska


4 4 4
2010-01-28T18:49:49+01:00
Filmy science-fiction:
Avatar
9
Obcy na poddaszu
Starr trek
X-men
Dzień w którym zatrzymała się ziema
Gwiezdne wojny
Podróż do wnętrza ziemi

Filmy fantasy
Władca pierścieni [trylogia]
Willow
Conan barbarzyńca
Highlander [czy jakoś tak:]]
Beawolf

Nie wiem czy akurat o to chodziło, wymieniłem kilka nowych, głównie kinowych filmów science-fiction i kilka troche starszych fantasy. Tych drugich rzadko ogladam wiec dlatego tylko tyle:]
2010-01-28T19:58:07+01:00
A)
Avatar
Transformers: Zemsta upadłych
X-men
Dzień, w którym zatrzymała się ziemia
Podróż do wnętrza ziemi
Park jurajski

B)
Harry Potter
Władca pierścieni
Eragon
Syreny
Gwiezdny pył
1 1 1