Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:46:42+01:00
Przyczyną wędrówek ptaków jest poszukiwanie odpowiednich warunków pokarmowych i lęgowych. Tzn. że ptaki szukają innego środowiska, np. takiego w którym jest cieplej. Ponieważ są do takich warunków przystostowane.
53 4 53
2010-01-28T18:46:46+01:00
Ptaki np jak bociany jaskółki, żórawie odlatują z polski na zime do ciebłych krajów ponieważ w polsce podczas zimy nieznolazły by pożywienia
myśle że pomoglam
27 2 27
2010-01-28T18:47:57+01:00
Niektóre ptaki wędrują po świecie. Robią tak ponieważ są przystosowane do klimatu ciepłego lub zimnego. Lecą tam gdzie jest klimat który im odpowiada.
47 3 47