1.Wymień pełne nazwy trzech polskich teatrów i tytuł sztuki z ich aktualnego repertuaru.
2. Dlaczego spóźnianie się jest oznaką braku szacunku? Podaj 4 argumenty.

Proszę przynajmniej odpowiedzieć na zad. 1.
Potrzebne mi na jutro więc proszę o szybką odpowiedź!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:48:56+01:00
1. Teatr Wielki
- BORYS GODUNOW Modest Musorgski
- ZAGŁADA DOMU USHERÓW Philip Glass
- KURT WEILL BALET
2. Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera
- Pornografia - Teatr Ateneum
- Czarownice z Salem - Teatr Na Woli
- Loretta - Klub Dowództwa Garnizonu Warszawa
- Językami mówić będą - Klub Dowództwa Garnizonu Warszawa
3. Teatr Polonia
- BAGDAD CAFE
- PCHŁA SZACHRAJKA
- PANI Z BIRMY
2010-01-28T18:58:34+01:00
Centrum Kultury Teatr w Grudziądzu
Teatr im. Wilama Horzycy w Toruniu
Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie