Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:50:18+01:00
Kiedy jestem zdenerwowana nie panuję nad emocjami jakie mnie otaczają. Zazwyczaj wchodzę do swojego pokoju i słucham głośno muzyki tańcząc i śpiewając przy tym głośno. Kiedy ktoś przyjdzie mnie uciszyć to wychodzę wtedy z domu na długi spacer. Samotnie, bo nie chcę nikogo urazić moim złym nastrojem. Spacer zawsze pozwala mi się wyciszyć i zrozumieć jaki błąd popełniłam albo ktoś inny popełnił. Można powiedzieć, że mam dwa sposoby na panowanie nad nerwami i na uspokojenie się. Sposób głośny i cichy.

Pozdrawiam :)
Mam nadzieje, ze pomogłam..
2010-01-28T18:57:58+01:00
Aby się uspokoić gram na komputerze.
Najczęściej gram w moją ul. grę pt. (tytuł gry).
Mogę w nią grać godzinami.
Bywa też że wychodzę na spacer.
Czasami zdarza się też że Zamykam się w pokoju rzucam się na łózko i krzyczę w poduszkę.
Gdy już się uspokoję zaczynam odrabiać lekcje. Lecz niekiedy nie mogę się uspokoić i trudno mi się skupić.
2010-01-28T19:02:08+01:00
Gdy jestem zdenerowana mam kilka sposobów , aby się uspokoić.
Po pierwsze lubię słuchać uspokajającej muzyki. Drugim sposobem jest zamknięcie się w swoim pokoju i odizolowanie się od świata.
Lubię też sie wykrzyczeć , wychodzę na dwór i krzyczę. To mi naprawdę pomaga. Można też wziąśc kilka głębokich wdechów i wydechów. Takie są moje sposoby uspokajania sie.

Pozdrawiam ;)