Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:56:09+01:00
Port-au-prince-
18° 32' N
72° 20' W

bogota-
4° 35' N
74° 4' W

władywostok-
43° 10' N
131° 56' E

melbourne-
37° 48' S
144° 57' E

kapsztad
33° 58' S
18° 25' E

bagdad-
33° 20' N
44° 23' E

luanda-
8° 50' S
13° 14' E

vancouver-
49° 16' N
123° 7' W

oslo-
59° 56' N
10° 17' E
10 4 10
2010-01-28T19:05:19+01:00
Port-au-prince : szer. geogr. 18° 32' 00 '' N dł. geogr. 72° 20' 00'' W
bogota : szer. geogr. 4° 35' 56 '' N dł. geogr. 74° 4' 51'' W
władywostok : szer. geogr.43*N dł. geogr. 132*E
melbourne : szer. geogr. 37*30'S dł. geogr. 145*E
kapsztad : szer. geogr. 33° 58' 36 '' S dł. geogr. 18° 25' 28'' E
bagdad : szer. geogr. 33° 20' N dł. geogr. 44° 23' E
luanda : szer. geogr. 8° 5' S dł. geogr. 13° 2' E
vancouver : szer. geogr. 49° 13' N dł. geogr. 123° 06' W
oslo : szer. geogr. 59° 56' N dł. geogr. 10° 41' E
3 3 3