Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T19:09:18+02:00
1.zakaz króla kreona
2. rozmowa sióstr( antygony i ismenu)
3.Antygona decyduje sie na pochówek brata
4.Aresztowanie antygony
5.ismena ratuje siostre
6.rozmowa z ojcem i bunt hajmona
7.Antygona skazana na smierc
8.Proroctwo terezjasza
9.kreon zmienia decyzje
10.samobójstwo antygony i hajmona
11.Smierc eurydyki
12.rozpacz króla kreona
26 3 26
2009-10-04T19:09:55+02:00
1. Rozmowa Ismeny i Antygony
2. Postanowienie Antygony o pochówku brata
3. Złamanie zakazu Króla
4. Pojmanie Antygony
5. Rozmowa Kreona z synem
6. Kara śmierci
7. Przepowiednia Tyrezjasza
8. Zmiana postanowienia Kreona
9. Śmierc Antygony i jej brata
10. Samobójstwo Eurydyki
11. Rozpacz Króla Kreona
19 3 19
W dziewiątym punkcie powinno być nie śmierć Antygony i jej brata tylko Antygony i jej nazyczonego ... PS: Miala 2 braci ale stracili życie w brato bujczej walce