Odpowiedzi

2010-01-28T18:58:26+01:00
Końskie zaloty- ktoś chce przed kimś się popisać (czasem jest to uznawane za podrywanie kogoś) polega ono na drażnieniu kogoś, a tym chce się osiągnąć odwzajemnienie uczucia.

Trzymać rękę na pulsie- oznacza mieć nad wszystkim kontrole

Lecieć na kasę- oznacza, że mówi się komuś że się go kocha, a tak naprawdę interesują go tylko pieniądze

Sęk w tym- cel lub podchwytliwa sytuacja

Kuba cały czas dokucza Olce, to chyba końskie zaloty.
Na sylwestra urządzaiłam imprezę pod nieobecność rodziców, ale trzymałam rękę na pulsie.
Mój tata miał znowu kolejną dziewczynę, ale ona leciała na kasę.
Mam jechać w piatek na obóz, sęk w tym, że będziemy tam trzy razy dziennie trenować.
32 4 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:58:30+01:00
Końskie zaloty- głupie podrywy.
trzymać rękę na pulsie- mieć pod kontrolą
lecieć na kasę- być materialistą
sęk w tym- problem w tym

Tomek stosował końskie zaloty wobec Ani.
Mama zawszę trzyma rękę na pulsie.
Siostra Alka leci tylko na kasę.
Sęk w tym, że nie mogę się dzisiaj z tobą spotkać


Proszę!!;]
47 3 47
2010-01-28T19:01:05+01:00
Końskie zaloty to jest popis przez osobę której się podobamy.Jest to naprzykład wpatrywanie się w ciebie i za chwile przezywanie a jeśli coś chesz poźyczyć zawsze ci pożyczy.

-Marcin stosuje wobec Kingi końskie zaloty.

Trzymać ręke na pulsie-kontrolować coś

-Moja mama zawsze trzyma ręke na pulsie.

Lecieć na kase-być materialistką.

-Niektórzy ludzie lecą na kase.

sęk w tym-problem w tym

Sęk w tym, że w czwartek jade w góry.
42 3 42