Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T18:31:21+02:00
Z całą pewnością ta kartka jest czerwona.

Moim zdaniem czrwony to bardzo ładny kolor.

Jestem przekonany że moja praca zajmie wyróżnienie w konkursie.

Niewątpliwie to bardzo ładna praca
2009-10-04T18:32:37+02:00
1. Z całą pewnością nie zostanę lotnikiem ponieważ mam lęk wysokości, boję się latać.
2.Moim zdaniem wojna trojańska to był idealny Epos.
3. Jestem przekonany że jak dorosnę sytuacja finansowa w Polsce poprawi sie na tyle ze mój zawód bedzie oplacalny.
4. Niewatpliwie zastane informatykiem.
2009-10-04T18:36:43+02:00
1.Z calą penością jestem dumny,że chodze do tej szkoły
2.Moim zdaniem ten tydzień byl bardzo ładny
3.Jestem przekonany,że jutro będzie jeszcze lepiej
4.Niewątpliwie jestem najleprzym uczniem.

Pozdrawiam ;)