Odpowiedzi

2010-01-28T18:57:15+01:00
Moim zdaniem świat jest idealny ponieważ na tym świecie nie ma już wojej tak jak były kiedyś , Lecz ludzie mogli by się trak czesto nie kłucić i żyć w spokoju i w zgodzie.


Jeżeli jest dobrze to prosze o najlepszą . ! ;DD .

Miałam to na histori i dostałam 4 + bo byki popełniłam . ;p Mam nadzieje że Ci sie spodoba :))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:58:40+01:00
Nie, moim zdaniem dzisiejszemu światu daleko jest do doskonałości. Jest w nim dużo nienawiści, gniewu, trosk. Ludzie walczą ze sobą, nie potrafią dojść do porozumienia, są dla siebie zwyczajnie nie życzliwi. Mimo wielkiego rozwoju cywilizacji, wciąż pragniemy więcej. Nie mamy czasu na spotkania z rodziną, przyjaciółmi. Nie potrafimy docenić tego co mamy. Dzisiejszy świat z pewnością daje nam wiele możliwość, jednak wymaga jeszcze więcej.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T19:00:20+01:00
Dzisiejszy świat nie jest idealny i powiem szczerze że dużo mu jeszcze brakuje.Nie jest światem złym ale i nie doskonałym.W idealnym świecie nie ma zabójstw,a jak by sprawdzic statystyki to w ciagu minuty na świecie ginie co jakis czas czlowiek.Najpierw zadjmy sobie pytanie jaki jest dzisiejszy świat jest idealny.Czy świat będzie idealny jeżeli wszyscy będą dobrzy?Niewątpliwie to, co wyimaginowane, jest idealne.