Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T18:54:36+01:00
Kto nie miłuję Boga nie zna Boga
bo Bóg jest miłością.
Poznajemy że my trwamy w nim
a On w nas.
My miłujemy Boga
ponieważ Bóg sam pierwszy nas umiłował.

To z listu Św. Jana ;)
2 5 2
2010-01-28T22:08:27+01:00
Kto nie miłuje ,nie zna Boga
Poznajemy ,że my trwamy w Nim
My miłujemy Boga,ponieważ Bóg sam pierwszy nas umiłował

Apostoł Jan
2010-01-29T00:01:25+01:00
Kto nie miłuje ten nie zna Boga,
bo Bóg jest miłością.
Poznajemy, ze trwamy w Nim,
a On w nas.
My miłujemy Boga,
ponieważ Bóg jest w nas.