Odpowiedzi

2010-01-28T19:10:05+01:00
1 miesiąc - 500 zł
2 miesiąc - 5% liczby 500 = 25
500+25=525 zł
3 miesiąc - 5% liczby 525 = 26,25
525 + 26,25 = 551,25 zł
4 miesiąc 5% liczby 551,25 = 27,56
551,25 + 27,56 = 578,56 zł
5 miesiąc 5% l. 578,56 = 28,92
578,56+28,92 = 607,48 zł
6 miesiąc 5% l. 607,48 = 30,37
607,48 + 30,37 = 637,85 zł
7 miesiąc 5% l. 637,85 = 31,89
637,85 + 31,89 = 669,74 żł
8 mies. 5% l. 669,74 = 33,48
669,74 + 33,48 = 703,22 zł
9 mies. 5% l. 703,22 = 35,16
703,22 + 35,16 = 738,38 zł
10 mies 5% l. 738,38= 36,92
738,38 + 36,92 = 775,30 zł
11 mies 5% l. 775,30 = 38,75
775,30 + 38,75 = 814,05 zł
12 mies 5% l. 814,05 = 40,70
814,05 + 40,70 = 854,75 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:13:07+01:00
1. 500
2. 500*1.05=525
3. 525*1.05=551,25
4. 551.25*1.05=578.81
5. 578,81*1.05= 607,75
6. 607,75*1.05= 638.14
7. 638,14*1.05=670.05
8. 670.05*1.05= 703.55
9. 703.55*1.05=738.73
10. 738.73*1.05= 775.66
11. 775.66*1.05=814.45
12. 814.45*1.05= 855.17


a przez cały rok..to dodaj sobie;D