A) Jak Grecy i Rzyminie wyobrażali sobie bogów ???
b) Czym bogowie różnili się od ludzi
c) Jaką role w życiu Greków i Rzymian pełniły wyrocznie
d) W jaki sposób Grecy i Rzymianieczcili bogów ???


Help !!!
dam najlepszą odp !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:07:07+01:00
A) Bogowie greccy i rzymscy byli wiecznie młodzi, mieli swoje atrybuty
b0 Bogowie zyli na Olimpie i mieli nadludzkie moce. Opiekowali się różnymi rzeczami .
c) Wyrocznie przepowiadały przyszłość i mówiły ludziom jak żyć.
d) budowali świątynie i zostawiali swoje ofiary.
1 5 1
2010-01-28T19:16:09+01:00
A) grecy wyobrażąli sobie swoich bogów atropomorficznie, czyli na podobieństwo ludzi.

b) Bogowie w przeciwieństwie do ludzi byli nieśmiertelni i posiadali nadzwyczajne moce. Ze związków bogów i śmiertelnikow rodzili sie Herosi.

d) składali ofiary.

Mam nadzieje ze chociaz troche pomoglam ^^
1 5 1