A) Jak Grecy i Rzyminie wyobrażali sobie bogów ???
b) Czym bogowie różnili się od ludzi
c) Jaką role w życiu Greków i Rzymian pełniły wyrocznie
d) W jaki sposób Grecy i Rzymianieczcili bogów ???


Help !!!
dam najlepszą odp !!!

3

Odpowiedzi

2010-01-28T19:01:59+01:00
A) wyobrażali ich sobie jako ludzi, którymi targają takie emocje jak gniew, czy rozpacz, w ich wyobrażeniach byli b. podobni do ludzi, jednak byli nieśmiertelni.
b) nieśmiertelnością, mieli też określone moce
c) wyroczniom zadawane były pytania, w celu poznania przyszłości
d) budowali im świątynie, składali ofiary
2010-01-28T19:03:39+01:00
A) Grecy i Rzymianie bogów wyobrażali sobie w postaciach zwierząt.
b)Byli nieśmiertelni.
c)Miejsce, w którym bogowie za pomocą kapłanów objawiali wyroku losu i wskazali ludziom, jak mają postępować.
d) sorki ale tego nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:03:40+01:00
A)Grecy i Rzymianie wyobrażali sobie Bogów jako ludzi o nadprzyrodzonych mocach.
b)Bogowie od ludzi różnili się:
-Bogowie mieli władzę nad ludźmi
-Bogowie byli nieśmiertelni
c)Wyrocznie w życiu Greków i Rzymian pełniły bardzo ważną funkcję i wiele dla nich znaczyły.Były to dla nich pewnego rodzaju wskazówki związane z ich postępowaniem w przyszłości.Wyrocznie byłt dla nich,także największą mądrością (jakoś przeszkształć to zdanie)
d)Rzymianie i Grecy czcili bogów składając im dary oraz ofiary.