Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:36:51+01:00
A) x+x=2x
x+3x=4x
(3/4)x+x=1 (3/4)x
x+0,5x=1,5x
1,2x+x=2,2x
b) 5x+2x=7x
3x+0,6x=3,6x
2x+(3/4)x=2(3/4)x
3x+(x/2)=3(1/2)x (nie jestem pewna)
0,6x+1,2x=1,8x
c) x-(1/2)x=(1/2)x
x-(1/3)x=(2/3)x
x-(3/4)x=(1/4)x
x-0,6x=0,4x
x-0,85x=0,15x
d) 5x-x=4x
3x-0,5x=2,5x
5x-(2/5)x=4(3/5)x
1,8x-1,2x=0,6x
20x-10,5x-9,5x
e) -5x+x=-4x
-2x-3x=-5x
5x+x=6x
-10x+x=-9x
(x/2)-x=-(1/2)x
66 4 66
2010-01-28T19:44:51+01:00
A)2x , 4x , 1¾x , 1,5x , 2,2x
b)7x , 3,6x , 2¾x , 3,5x , 1,8x
c)0,5x , ⅔x , ¼x , 0,4x , o,15x
d)4x , 2,5x , 4 ii 3/5x , -0,6x , 9,5x
e) -4x , -5x , 6x , -9x , -0,5x
w tym podpunkcie d trzeci wynik to chodzi o to ze wyszło cztery i trzy piąte x
57 4 57