Odpowiedzi

2010-01-28T19:05:52+01:00
Za:
uczysz sie dobrej pisowni
rozpoznajesz obrazki
mozesz sie posmiac
mozna sie czegos dowiedziec
czasem sa madre komiksy
przydatne do szybkiej nauki
przeciw:
czeba za niego płacic
nieraz nie mozna rozpoznac ani zakapowac oco chodzi
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T19:08:49+01:00
Za:
Komiksy są bardzo dobrym lekarstwem na poprawę humoru, dodatkowo są jedną z najlepszych form wyrażenie swoich myśli, obrazu świata i poglądów. Taka forma literacka jest chyba jedyną, która trafia do wszystkich czytających.
Przeciw:
Osoby czytające komiksy odkładają na bok inne dzieła literackie, które są przedstawione w formie zwykłego tekstu. Ponadto komiksy mogą przedstawiać przereklamowany świat, bądź otoczenie dość ubarwione-odbiegające od prawdziwego obrazu rzeczywistości, co może spowodować, że ludzie przestaną odnajdywać granicę między światem prawdziwym, a fantastycznym
2010-01-28T19:10:37+01:00
ZA:
- możemy "zobaczyć" bohaterów, - ich wygląd zewnętrzny.
- widzimy sytuacje, miejsca w których się znajdują.
- przy odrobinie wyobraźni możemy wcielić się dosłownie w ich życie
- krótkie wypowiedzi również są zaletą,
- są często pisane humorystycznie, poprawiają humor
PRZECIW:
- autor komiksu z góry narzuca nam wygląd bohatera, nie ma tu miejsca na twórczość własną, choć nie wszyscy traktują to jako wadę
-