Na jutro rano!

Daje najlepsze.

Myślę, że punktów dużo.

Ułóż opowiadanie na temat:
"Jeśli nie żyjesz tak, jak wierzysz-zaczniesz wierzyć tak, jak żyjesz"

Nie musi być nic nadzwyczajnego, bo to na religię. Raptem jedna strona, czy półtorej A5.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:18:56+01:00
"Jeśli nie żyjesz tak, jak wierzysz-zaczniesz wierzyć tak, jak żyjesz"
czlowiek robiac cos w brew sobie w gruncie rzeczy nie jest szczesliwy a gdy kieruje sie wiara lub sercem wie ze postepuje dobrze i z podejmowanych decyzji jest zadowolony. jestesmy tacy jak nas bog stworzyl on dal kazdemu z nas urode charakter oraz inne zalety i wady ktore musimy zaakceptowac i ewentualnie popracowac nad tym zeby nie byly zle. zmieniajac sie dla drugiej osoby tracimy jakas czastke siebie, tracimy wlasne zdanie i charaktek i w gruncie rzeczy nie jestesmy juz ta osoba jaka stworzyl na bog. Bog podczas narodzin czlowieka uklada dla niego plan zycie ale czlowiek przez wolna wole moze go zmienic na lepszy lub gorszy dla siebie . nie warto sluchac niczyich zdan na temat wlasnych problemow lecz trzeba samemu stawiac im czola bo to wlasnie cechuje nas samych dodaje nam bagaż zycia jaki musimy dzwigac do konca. kazdy czlowiek jest wyjatkowy i jedyny w swoim rodzaju i wlasnie to sprawia ze swiat jest piekny. zawsze staraj sie podazac za glosem serca oraz sluchac tego co mowi rozsadek zeby w swiecie haosu i ciaglego zametu nie zapomniec jaka tak naprawde jestes osoba i co cie wyroznia od innych. czasami nie wiadomo co jest wazniejsze czy serce czy rozsadek ale i tego i tamtego zdanie jest dla nas warzne. staram sie wierzyc i zyc tak jak mi serce podpowiada bo serce wie co lubie co jest dla mnie najwazniejsze oraz kto jest stworca i komu ufam,
popraw sobie bledy bo szybko pisze i czasami zjadam literki
1 5 1
2010-01-28T20:20:46+01:00
"Jeśli nie żyjesz tak, jak wierzysz-zaczniesz wierzyć tak, jak żyjesz"

Jeśli nie będziemy żyć zgodnie z warunkami naszej wiary to w końcu nasza wiara odwróci się przeciwko nam. Wszyscy wzywają do tego aby postępować zgodnie z sumieniem, sercem i rozumem lecz nie zawsze takie postępowanie jest zgodne z naszym wyznaniem. Jesli zapomnimy jak powinnyśmy egzystować w parze z naszą wiarą to w końcu zaczniemy wierzyć w taki sposób jak żyjemy, czyli niedbale, nieufnie i niestarannie. Musimy w każdym miejscu i o każdej porze pamiętać o tym co dla nas najważniejsze czyli miłość w Boga. Chociaż to będzie bardzo trudne na początku to przecierz dostaliśmy od naszego Stwórcy zdolność myślenia i wolnej woli co pomorze nam w tym przekonaniu wytrwać. Dlatego za wszelką cenę starajmy się żyć w zgodzie z naszymi przekonaniami religijnymi.
4 4 4