Odpowiedzi

2010-01-28T19:14:13+01:00
Użyźniać glebę własnego serca można przez sakramenty, modlitwę, post i jałmużnę.
1 5 1
2010-01-28T21:27:35+01:00
Użyźnić glebę własnego serca znaczy słuchać słowa bożego i postępować według niego.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T00:08:58+01:00
Użyźnić glebę własnego serca - postępować tak jak Bóg.
Glebę własnego serca można również użyźniać poprzez post i jałmużnę, sakramenty, modlitwę.