Odpowiedzi

2010-01-28T19:10:26+01:00
Reklama

Tylko u nas !!



Kup kiełbaski Bobaski są smaczne , delikatne , lettkie
i zawsze świerze . Kup a poczujesz się jak Mariusz Pudzianowski .
Daj się skusić.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:11:37+01:00
WYPRZEDAŻ!!!
20.05.2010 r. przy zakupie zegarka DRUGI dostaniesz 50% TANIEJ!!
http://gfx.dlastudenta.pl/photos/dlafaceta/high_tech/zegarek_lorus.jpg

Oto zegar, którym można zmienić bieg czasu!!
Dzięki niemu, nigdy nie spóźnisz się na ważne spotkanie!!
Zegarek ma wbudowany stoper.
NIECH NIE PRZEMKNIE CI NAJPIĘKNIEJSZA CHWILA W TWOIM ŻYCIU!!
1 5 1
2010-01-28T19:22:35+01:00
Promocja!
Tylko dzisiaj wszystkie kolczyki 50% taniej. Przy zakupie dwóch par ,trzecia para za darmo. do Tego mnóstwo innych promocji. Przyjdź sam i zobacz. Kraków ul.Miła 8 czynne od 8 do 18 Zapraszamy!
1 5 1