Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:13:34+01:00
Nieparzyste wielokrotności 5 :
5,15,25,35,45,55,65,75,85,95
nieparzyste wielokrotności 3 większe od 22 :
27,33,45,51,57
parzyste wielokrotności 9 większe od 107 :
116,134,143,161,179
parzyste wielokrotności 7 :
14,28,42,56,70,84,
10 4 10
2010-01-28T19:13:36+01:00
15, 25, 35, 45, 55, 65...
27, 33, 39, 45, 51, 57, 63...
117, 135, 155...
14, 28, 42, 56, 70...
3 3 3
2010-01-28T19:14:54+01:00
5, 15 , 25, 35, 45, 55, 65 ,75 . . . zakończone na 5
23, 29, 35, 41, 47, 53, 59, 65, 71, 77 . . .
116, 134, 152, 170, 188, 206 . . .
14, 28, 42, 56, 70, 84, 98 . . .
3 3 3