Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:08:03+01:00

No więc istota żywa:
1. Odżywia się
2. Rozmnaża się
3. Porusza się
4. Oddycha
5. Reaguje na bodźce
6. Rośnie czyli wzrost.
7. Przystosowanie do środowiska i do zmian w nich zachodzących.

Mam nadzieję że pomogłam.
2 3 2
2010-01-28T19:09:45+01:00
Istota zywa:
chodzi odrzywia sie pije wykonuje okreslony ruch myśli ma stała temp.
1 5 1
2010-01-28T19:10:14+01:00
Oddycha, procuje serce, mózg, zachodzą funkcje życiowe organizmu.