Odpowiedzi

2010-01-28T19:11:57+01:00
Wygodny, szybki, ekonomiczny, nieszkodliwy dla środowiska, w moim ulubionym kolorze, z dużym bagażnikiem, rodzinny, sportowy, z wyglądu przypominający limuzynę,
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:16:18+01:00
Pojazd, który chciałbym opisach jest wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. Jest to traktor, wyposażony w poduszki powietrzne, klimatyzację, radio i skórzane fotele. Posiada dach, z możliwością otwierania się w upalne dni. Jest wielofunkcyjny. Może służyć jako łódka, dzięki automatycznemu chowaniu się kół, a wydostawaniu na zewnątrz masztów. Jest on przystosowany do ciężkich warunków atmosferycznych, można się nim również poruszać po pustyni.Służy również jako samolot, gdyż ma wyciągane skrzydła. Wszystko jest sterowane za pomocą kilku przycisków. Maszyna ta jest bardzo pożytecznym sprzętem np: można w niej spać, jeść, korzystać z ubikacji itd.
2 5 2