Odpowiedzi

2010-01-28T19:13:33+01:00
A]2a(b-3)-2b(a-3)=2ab-6a-2ab+6b=-6a+6b
b]a(a+b)+a(a-b)+b(b+a)+b(b-a)=a²+ab+a²-ab+b²+ab+b²-ab=2a²+2b²
c]5a(a-2)+2a(a+5)=5a²-10a+2a²+10a=7a²
d]3(a+2b-3c)-2(a-2c)+5(c-b)-(a+b)=3a+6b-9c-2a+4c+5c-5b-a-b=0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:14:14+01:00
A) 2ab - 6a - 2ba + 6b= -6a + 6b
b) a² + ab + a² - ab + b² +ab + b² - ab= a² + a² + b² + b²
c) 5a² - 10a + 2a² +10a= 7a²
d) 3a+ 6b - 9c -2a + 4c +5c - 5b -a -b = -5c