TO PYTANIA Z KRZYŻÓWKI;D;D
1.także produkcyjny...(na 4 litery)
2. ... złota w skarbcu (na 6 liter)
3.lek na gorączkę( na 4 litery)
4.piosenkarz jay ... ( na 4 litery)
5...Kaminska ( na 4 litery )
6...Jusis ( na 4 litery)
7.tyrzeżwiące prababki ( na 4 litery)
8.można go nadawać ( na 3 litery)
9.właśnie trwa ( na 4 litery)
10.krewna jelenia ( ma 5 liter0
11.biologiczna w salonie ( na 6 liter)
12.morska ryba ( na 4 litery)
13.aktorka cameron .....( na 4 litery)
14...pattinson ( na 6 liter)
15.muzyka mezo ( na 3 litery)
16.z nim lampa ( na 5 liter)
17.podniebny rejs ( na 3 litery)
18.aktor , ... la ( na 4 litery)
19.więcej niz hobby ( na 5 liter)
20.swoboda zachowania (na 3 litery)
21.przewodzi bodźce ( na 4 litery)
22.nagrała "sweet dreams (na 7 liter)
za całą krzyżowke dziękuje z góry;D;D
DAM NAJ!!!
POMÓŻCIE:(:):(:)

2

Odpowiedzi

2010-01-28T19:13:49+01:00
3. apap ;d
4. sean?
5. Jula
6. Reni
7. buty ;d
9. czas?
10. sarna
13.diaz
14. robert
15. rap
16. klosz
17. lot
19. pasja
20. beyonce

tyle wiem ;d
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:17:39+01:00
1. wiek
2. moneta
3. apap
4. sean
5. jula
6. reni
7.sole
8. sos
9. zima
10. łania
11. odnowa
12. sola
13. diaz
14. robert
15. rap
16. klosz
17. lot
18.rola
19. pasja
20. luz
21. nerw
22. beyonce
1 5 1