Pytanka z krzyżówki (geografia)

1. Jedna z lepiej rozwiniętych gałęzi w sektorze afrykańskich usług.
2. Jedno z podstawowych zbóż Afryki - odporne na susze.
3. Jedna z lepiej rozwiniętych gałęzi przemysłu przetwórczego Afryki.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T19:05:31+02:00
1.Turystyka
2.Sorgo
3.Włókiennictwo
1 5 1
2009-10-04T19:08:49+02:00
1.wydobywstwo
2.sorgo
3. włókiennictwo
2009-10-04T19:55:42+02:00
1.Turystyka
2.Sorgo
3.Włókiennictwo
chyba oki:)