Jaka jest ROZPIĘTOŚĆ rekordowych temperatur dla Ziemi?

Europa- 105
Azja- 125
Afryka- 81,8
Ameryka Płn- 122,7
Ameryka Płd- 82
Australia- 75
Antarktyda- 104,2

Wogóle tego polecenia nie rozumiem.. a te liczby obok kontynentów to różnice między temperaturą ciepłą a zimną.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:15:24+01:00
Chyba chodzi tu o amplitude ( ruznice miedzy najwiekszą a najmniejszą temperaturą ) :
122,7-75=47,7
ale glowy niedam ;/
12 3 12
2010-01-28T19:40:28+01:00
Rozpiętość temp. to różnic między najwyższą a najniższa temp.

125-75=50

rozpiętość rekordowych temp.wynosi 50
18 4 18