Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T22:24:34+01:00
Fotosynteza (reakcja wymiany dwutlenek węgla + woda pod wpływem światła chlorofilu tlen + glukoza) utrzymuje rośliny przy życiu. Roślinami żywią się zwierzęta animi ludzie. Produktem
(u bocznym) fotosyntezy jest TLEN warunkujący życie na Ziemi.
1 5 1
2010-01-28T22:29:45+01:00
Fotosynteza-proces wytwarzania przez rośliny pokarmu
fotosynteza jest procesem warunkujacym zycie, ponieważ dzieki temu procesowirośliny moga zyć oraz maja pokarm
1 2 1