Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T19:16:21+01:00
Kontrapost to w przedstawieniu człowieka oparcie ciężaru jego ciała na jednej stopie i lekkie wychylenie tego ciała w stronę przeciwną do przeciwwagi.
44 3 44
2010-01-28T21:06:05+01:00
Było to ustawienie postaci w taki sposób, aby cięzar jej ciała był pwsparty na jednej nodze, jedna ręka swobodnie zwisała,a w drugiej postać najczesciej cos trzymała.Barki były przechylone w przeciwną strone do bioder, głowa lekko pochylona, dzieki temu ustawieniu kręgosłup miał kształ kitery ,,s"
40 4 40