Odpowiedzi

2010-01-28T19:18:10+01:00
Moja rodzina jest super.Mam ... sióstr i ... braci. Moja mama nazywa się ... a tata ... pracują w ... . lubię spędzać z nimi czas poniewarz ... . niezamieniłabym jej na żadną inną.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:21:15+01:00
Moja rodzina jest ok. mam mlodszego brata...., który jest czasem wkórzajace, ale potrafi robić dobre hamburgery. Moja mama..... pracuje w firmie...., która produkije butelki plastikowe. moj tata.... pracuje w metrze warszawskim i jest bardzo uzdolniony technicznie, jest złotą raczką. ja mam na imię .... i chodzę do klasy... . naszą rodzinna pasją jest wspinaczka górska. zawsze moge liczyć na wsparcie ze strony bliskich