Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T19:06:25+02:00
Mała ojczyzna to miejscowość w której mieszkamy. Jesteśmy z nią emocjonalnie związani od dzieciństwa. Wychowywaliśmy się w niej od małego i łączy nas z nią duża więź. Przypomina nam ona doznane przeżycia i wspomnienia itp. xP
24 4 24
2009-10-04T20:45:53+02:00
Mała ojczyzna to ten nasz malutkich świat w którym się wychowaliśmy. To nasze rodzinne strony. Tu wszystko nam się korzajrzy miło i przyjemnie.
16 4 16