Odpowiedzi

2010-01-28T19:20:24+01:00
Ssaków: delfiny,wieloryby, orka
owoców morza: homary, kraby, krewetki,
ryby: śledzie, płaszczki
mięczaki: ośmiornice, kalmary, kałamarnice, ostrygi,małże,omułki, przegrzebki, sercówki,ślimaki
gady:żółwie
3 3 3
2010-01-28T19:26:54+01:00
Zwierzęta żyjące w morzach i oceanach:
-ślimaki,
-delfiny,
-wieloryby,
-koniki morskie,
-śledzie,
-makrele.
Mam nadzieję,że pomogłam...proszę o naj ;]
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:27:40+01:00
Koralowce, rekiny, małże, krewetki, barrakudy, ślimaki błotniarki, kraby, delfiny, rozwielitki, stułbie, polipy ostrygi, langusty, homary, łososie, dorsze, ośmiornice, płaszczki, plankton, węgorze, prapłetwiec brunatny, foki, morświny, szprotki, tuńczyki, wieloryby, walenie, płetwale, orki, raki, mięczaki, raki, ukwiały, morsy, uchatki, jamochłony, jeżowce i wiele innych.
3 4 3