Odpowiedzi

2010-01-28T19:20:09+01:00
Zazdrość i zawiść, plotkarstwo, gadulstwo.


Aby pozbyć się wstydu trzeba pracować nad swoja samoocena i być pewniejszym siebie.



Pozdro;)
2 5 2
2010-01-28T19:21:44+01:00
Jedną z najczęstszych wad wystepujących u ludzi jest zazrość jezeli człowiek sam zauwazy ze jest na nią podany powinnien zacząć cieszyć sie tym co posiada, nie zwracać uwagi na innych, gdy jednak nie radzi sobie sam z tym problemem powinien skorzystac z pomocy specjalisty
inne to
- samolublość (osobicie uwazam to za zalete)
- narzekanie
- podejrzliwosc
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:23:49+01:00
Największymi wadami wśród współczesnymi ludzi jest z pewnością chytrość. Większa grupa społeczeństwa nie widzi jak bardzo w ten sposób może krzywdzić innych. Moim zdaniem takie zachowanie jest bardzo źle i przeszkadza m.in: w zawieraniu kontaktów. Z pewnością tej wady należy się pozbyć. Najlepszym sposobem jest samozaparcie i chęć pozbycia się tego przyzwyczajenia. Kolejnym z nich jest na pewno brak tolerancji. Wielu ludzi wyśmiewa się z tzn. niższe grupy ludzi, chodź tak naprawdę każdy powinien być traktowy na równi. Większość ludzi nawet nie stara się zrozumieć się problemów ludzi. Nawet nie zastanawiają się przez chwilę, tylko oceniają innych najczęściej po wyglądzie. Moim zdaniem np: ktoś brzydszy, niepełnosprawny, lub w inny sposób urażony nie powinien być traktowany z góry. Tą cechę z pewnością powinno się wyrzucić z naszego umysłu. Mam nadzieję, że każdy człowiek zastanowi się nad swoim postępowaniem i będzie starał się zmienić swoje przyzwyczajenia.
7 5 7