Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:23:25+01:00
Pole prostokąta = a*b
P=200cm*270cm
P=54000cm²

Pole rombu = (e*f)/2
P=(135cm*180cm)/2
P=12150cm²

12150cm/54000cm=0,225

odp. to lustro zajmuje 225 tysięcznych tej ściany
2010-01-28T19:24:11+01:00
Ściana pole=200*270=5400cm kwadratowych
lustro pole=135*180 podzielic na dwa=
12150 cm 2
CZTERY DZIEWIĄTE POWIERZCHNI SCIANY ZAJMUJE LUSTRO
2010-01-28T19:26:16+01:00
Pp= a*b
Pp=200*270=54 000cm^
Pr=(d1 * d2)/2
Pr=(135*180)/2= 12 150

12 150/ 54 000= 0,225