Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:25:24+01:00
- witaj wnusiu. jak się masz?
- dzień dobry babciu. u mnie wszystko w porządku. A ty jak się czujesz?>
- oh po tej mojej chorobie to ja juz moge powiedzieć że jestem okazem zdrowia
- bardzo się z tego ciesze że wracasz juz do zdrowie
- może pójdę dziś do sklepu po pieczywo a ty zostaniesz w domu i odpoczniesz
- ta propozycja jest nie do odztrzucenia, weź chleb i mleko ale wiesz to mleko od kowalskich
- tak, tak to ja już ide
5 1 5
2010-01-28T19:41:37+01:00
Babcia:-dzien dobry wnuczko.co tam w szkole slychac?
wnuczka:czesc babciu.a wszystko dobrze.a co u was?
B:dziadek jest przeziebiony...
w:oj bardzo mi przykro...odwiedze go kiedys
B:dobrze. przyjdz poczestuje cie szarlotka
w:sorki babciu musze juz spadac narka
4 2 4