Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:30:12+01:00
Kiedy cię widzę coraz szybciej zaczyna bić mi serce.
Pojawia się w nim żal, tęsknota i pragnienie bycia w tej chwili przy tobie. W tym momencie chciałabym powiedzieć ci wiele rzeczy m.in: to jak bardzo cię Kocham!!!. W moim sercu zawsze zostaje jednak krzynka nadziei na to, że coś się zmieni, że w końcu będziemy razem, a nasza miłość będzie piękna i wielka. Mam nadzieję, że mojej marzenia się spełnią!.
Kocham!.;****** <33
2010-01-28T19:30:35+01:00
Gdy widzę swojego ukochanego całe moje ciało drży.
Nie wiem jak się zachować.Mam ochotę podejść i go ucałować , ale się wstydzę.
W końcu przełamuje swój stres ,podchodzę do niego i razem spędzamy czas.