Prosze o zrobienie jednego zadania ale dokladnie ; ]

Ułóż 8-10 pytań, które zostaną umieszczone w ankiecie. Skorzystaj z podanych tematów i własnych pomysłów.
SŁÓWKA W TABELCE: nationality, age, home, family, pets, interests

PROSZE ZEBY TE PYTANIA BYLY ROWNIEZ PRZETLUMACZONE NA JĘZYK POLSKI !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:33:43+01:00
Gdzie w tym momencie sie znajdujesz?
z ilu osób składa sie twoja rodzina?
jakie masz zainteresowania?
czy w twojej rodzinie lubi sie zwierzęta?
czy twoim zdaniem wybory najpiękniejszego psa są dobre dla zdrowia zwierzaków?
co sądzisz o bezkarnym traktowaniu zwierzaków?
czy twoim zdaniem schroniska to dobre rozwiązanie?
jak ty morzesz pomóc?

where at this moment are we?
how many people make up your family?
what are your interests?
whether in your family likes animals?
if you think elections are the most beautiful dog good for the health of pets?
what do you think of impunity treatment of pets?
if you think hostels are a good solution?
the sea as you help?
3 2 3
2010-01-28T19:44:03+01:00
1. What is your nationality?
2. How old are you?
3.How many members are in your family?
4.Do you have any pets? If yes, what kind of pets?
5.What is your hobby?
6. What is your favourite book? Why?
7. What is the most important in your life?
8. Who is the authority for you?
9. What is your the best achievement?
10. Everybody have the aim in their life. What is your aim?

1.Jakiej jesteś narodowości?
2.Ile masz lat?
3. Ilu członków liczy twoja rodzina?
4.Masz jakies zwierzaki? jeśli tak, jakiego rodzaju, rasy?
5.Jakie jest twoje hobby?
6. Jaka jest Twoja ulubiona ksiazka? Dlaczego?
7. Co jest najważniejszą rzeczą w twoimżyciu?
8. Kto jest dla Ciebie autorytetem?
9. Co jest twoim najlepszym osiągnięciem?
10.Każdy ma cel w swoim życiu. Jaki jest Twój cel?
3 3 3
2010-01-28T20:56:12+01:00
Specjalnie ułożę więcej pytań żebyś mógł sobie wybrać ;)

1. What is your nationality?
2. Where do you live, in home or in flat?
3. How old are you?
4. Have you got any pet?
5. Have you got any sister or brother?
6. How many members are in your family?
7. Do you interest in sport?
8. How do you spend your free time?
9. Who is your favourite singer?
10. Who you want to be in the future?
11. Do you like listen to music? What kind do you prefer?
12. What is your favourite subject?
13. Do you want to live in your town/village in the future?
14. How many hours do you watch TV per week?
15. Who is your idol? Why?

tłumaczenia ;)
1. Jaka jest twoja narodowość?
2. Gdzie mieszkasz, w domku czy bloku?
3. Ile masz lat?
4. Czy masz jakieś zwierzątko?
5. Masz siostrę lub brata?
6. Jak dużo członków liczy twoja rodzina?
7. Interesujesz się sportem?
8. Jak spędzasz swój wolny czas?
9. Kto jest twoim ulubionym piosenkarzem/piosenkarką?
10. Kim chcesz zostać w przyszłości?
11. Lubisz słuchać muzyki? Jaki typ muzyki polecasz?
12. Jaki jest twój ulubiony przedmiot [szkolny]?
13. Chcesz mieszkać w swoim mieście/wsi w przyszłości?
14. Jak dużo godzin tygodniowo oglądasz telewizję?
15. Kto jest twoim idolem/autorytetem? Dlaczego?

proszę bardzo;))
jak prosiłeś ;) ;*
4 5 4