Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:27:35+01:00
Skawiński zareagował tak na książkę ponieważ przypominała mu ona, o jego kraju, który opuścił.
2010-01-28T19:29:47+01:00
Ponieważ Skawińskiego bardzo interesowała ta książka dlatego zasnął i zapomniał zaświecić latarni co bez to stracił posadę Latarnika.
2010-01-28T19:30:04+01:00
Skawiński zareagował w ten sposób na książkę ponieważ bardzo długo nie był w polsce i bardzo za nią tęsknił.