Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:28:45+01:00
No najlepiej, to w czym jesteś najlepszy/a :)
taniec, śpiew, akrobatka, itd. :>
2010-01-28T19:29:49+01:00
Jeśli ładnie śpiewasz możesz coś zaśpiewać,może umiesz żąglować, albo jestem wygimnastykowana, mozesz tez pokazac jakas sztuczke np. karcianą (dużo sztuczek jest pokazanych na www.spryciarze.pl) albo przygotuj sobie jakies ciekawostki i po prostu opowiedz je.... mozesz tez opowiedziec jakies kawały ;)
2010-01-28T19:31:17+01:00
Jeśli umiesz grać na instrumencie pokaz im, co potrafisz. Możesz równie dobrze zaświewać, zastańcyć, ułożyć i poweidzieć wiersz, lub wyrecytować czyjś. Można też narysować kilka rysunków i pokazać je, czy udziać z wełny kilka kukiełek...lub opowiedzieć kilka kawałów ; D
Nie myśl, że ktoś będzie Cię wyśmiewał, jeśli CI troszkę nie wjdzie. Każdy ma jakis talent, jak nie ten to inny. ; )
Pozdrawiam ; *