Odpowiedzi

2010-01-28T19:31:50+01:00
Kochani Rodzice.!

Chciałam wam podziękować za to że jesteście i za to ,że mnie wychowaliście.Kochaliście mnie i kochacie.Pamiętacie o mnie i pomagacie mi.Jesteście wspaniali.Takich rodziców jest coraz mniej.
Kocham Was i nie zapomnę o was nigdy.

licze na naj.;*
80 3 80
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:37:14+01:00
Kochani rodzice!
Pisząc ten list, chciałabym wyrazić, płynące prosto z serca, swoje uczucia do was. Chciałabym wam serdecznie i gorąco podziękować, za wszystko, co wlaliście do mojego życia. Za codzienne ciepło, troskę. Za miłą atmosferę panującą w domu, za kulturalność i zrozumienie.
Dziękuję wam za to, że zawsze służycie mi pomocą, bez względu na rozmiary problemów oraz za to, że zawsze znajdujecie dla mnie czas... To bardzo ważne w życiu każdego dziecka, mieć kochających i opiekuńczych rodziców.
Dziękuję wam, za miłość jaką mnie darzycie i za znoszenie moich, często nieodpowiednich zachowań, za które również chciałabym bardzo was przeprosić.
Serdecznie was pozdrawiam i całuję !
Ania.

(oczywiście w prawym górnym rogu piszesz miejscowość i datę..)
77 4 77