A . 7 ha =... a = ... m²
b . ... ha = ... a = 30 000 m²
c . ... ha = 200 a = .... m²
d . 10,5 ha = ,.... a = ... m ²
e . .... ha = ... a = 900 m²
f . ... ha = 17 a = ... m ²
g . 1 km² = .... m²
h . 20 km ² = ... m²
3,5 = ... m ²


Prosze , dam naj !

2

Odpowiedzi

2010-01-28T19:36:59+01:00
A) 7 ha = 700a = 70 000 m²
b) 3 ha = 300a = 30 000 m²
c) 2 ha = 200 a = 20 000 m²
d) 10,5 ha = 1005 a = 100500 m ²
e) 0,09 ha = 9 a = 900 m²
f) 0,17 ha = 17 a = 1700 m ²
g ) 1 km² = 1000000 m²
h) 20 km ² = 20000000 m²
3,5 = ... m ²

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:37:49+01:00
A) 7 ha = 700 a = 70000 m²
b) 3 ha = 300 a = 30 000 m²
c) 2 ha = 200 a = 20000 m²
d) 10,5 ha = 1050 a = 105000 m ²
e) 0,09 ha = 9 a = 900 m²
f) 0,17 ha = 17 a = 1700 m ²
g) 1 km² = 1000000 m²
h) 20 km ² = 20000000 m²
3,5 km² = 3500000 m ²