Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T19:39:02+01:00
Obcowanie z naturą materialną,(złe warunki materialne i mieszkaniowe, rozpad struktury rodziny, niski poziom intelektualny i kulturalny rodziców,kłopoty w szkole - złe wyniki w szkole.
2010-01-28T19:40:45+01:00
Sa rozne przyczyny zla materialnego ale najbardziej popularna jest brak pieniedzy oraz pracy co zmusza nas do robienia zlych rzeczy np. kradzież. najgorszym zlem materialnym jest prostytucja. mlode dziewczyny za kase sprzedaja cos co maja najbardziej wartosciowego czyli swoje cialo taka dziewczyna traci godnosc honor i inne wazne cechy a najgorsze jest to gdzy jej sie to podoba i brnie w to dalej.to wlasnie jest zlo materialne gdzy w pogoni za pieniadzem zapominamy o wartosciach oraz uczuciach a przeciez te wartosci czynia z nas ludzmi a nie potwory