Odpowiedzi

2010-01-28T19:42:06+01:00
12%*2000=240zł-oprocentowanie w ciągu jednego roku
2000+240=2240zl-kwota z oprocentowaniem w ciągu 1 roku
2240*3=6720zl-po 3 latach z oprocentowaniem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:46:18+01:00
2000x12%/100%=24000/100%=240
2000+240=2240
2240x12%/100%=26880/100%=268,80
2240+268,80=2508,80
2508,80x12%/100%=281,06( w zaokrągleniu, wyjdzie 05,60)
2508,80+281,06=2789,86
Odp. Pan kowalski po 3 latach będzie miał na kącie 2789,86 zł

2010-01-28T20:01:37+01:00
2000 + (2000 * 12%) = 2240
2240 + (2240 * 12%) = 2508.8
2508.8 + (2508.8 *12% ) = 2809.856
dlatego, że:
załóżmy, że wpłaciłeś do banku na rok 100 zl z oprocentowaniem 10%. Po roku masz 100 zl + 10% ze 100 zl czyli 110zl. Jeżeli chcesz zostawić to na następny rok to wpłacasz 110 zl i po roku masz 110zl + 11zl. Jeżeli nie rozumiesz napisz mi na priv.