Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T19:45:40+01:00
1
dla 4cm
P=a²∫3/4=4²∫3/4=16∫3/4=4∫3

dla 8 cm
P=8²∫3/4=64∫3/4=16∫3

2
p=2∫3
a²∫3/4=2∫3 /*4
a²∫3=8∫3
a²=8
a=2∫2

2010-01-28T19:50:43+01:00
4kwadratpierwiastek3 przez 4=16pierwiastkow z 3 przez cztery=4pierwiastki z trzech

8kwadrat pierwiastek 3 przez 4=64 pierwiastki 3 przez 4=16pierwiastkow z trzech


Zad.2

a kwadrat pierwiastek 3 przez 4= 2pierwiastki z trzech i z tego trzeba wyznaczyc a

mi wychodzi, ze a rowna sie pierwiastek z 8, ale nie jestem pewna