Odpowiedzi

2010-01-28T19:42:13+01:00
Ludie budują fabryki, samochody, urządzenia elektroniczne. Trzeba do tego pracowników, wykonawców, fachowców. Ludzie w tych dziedzinach swiadczą usługi. Dlatego wraz z rozwojem gospodarczym wzrasta zapotrzebowanie na usługi.
Mam nadzieje że dobrze jak dobrze to daj mi naj.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:48:50+01:00
Wszystkie sektory gospodarki wymagają eksportu, księgowości itp. Gdy następuje rozwój gospodarki wzrasta zapotrzebowanie na usługi.( teraz powiem językiem potocznym ) Jeżeli jest coraz więcej np: pszenicy na sprzedaż to potrzeba kogoś kto ją wystawi na rynek jako ofertę, do tego kogoś kto ją kupi oraz pośrednika. Gdy produktów jest coraz więcej potrzeba więcej ludzi ( pracowników ) aby nad tym zapanować.

Mam nadzieję, że zakapowałaś ;] ;p

POZDRO
1 5 1