Odpowiedzi

2010-01-28T19:41:23+01:00
X- liczba dzieci
y- liczba dorosłych

x+y=150
12x+16y=2080

x=150-y
1800-12y+16y=2080
4y=280
y=70
x=80

odp. Było 70 dorosłych i 80 dzieci

Proszę i liczę na naj :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T19:41:54+01:00
X- liczba dzieci
y- liczba dorosłych

x+y=150 /-y
12x + 16y=2080

x=150-y
12 (150-y) +16y=2080

x=150-y
1800 -12y +16y=2080 /-1800

x=150-y
4y=280 /:4

x=150-y
y=70

x=150-70
y=70

x=80
y=70

Pojechało 80dzieci i 70 dorosłych.
liczę na naj ;)
2010-01-28T19:54:45+01:00

za 12 zł pojedzie 80
za 16zł pojedzie 70