Do jakiego sposobu poruszanie się przystosowane są kończyny następujących ssaków
kreta kota foki nietoperza kangura zająca człowieka

przodkami ssaków są...........
mięsień oddechowy u ssaków........
ssak o najlepiej rozwiniętym mógu.....

Któy ssak posiada podany narzą (hiena jeż wieloryb lew kret krowa foka lis antylopa)
przepona owodnia pęcherz płwny torba łuski grzebień mostka

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T20:15:28+01:00
Kret - jego kończyny przystosowane są do poruszania się pod ziemią i kopania tuneli.
Kot - jego kończyny służą mu jak i do chodzenia tak i do szybkiego i zwinnego wspinania.
Foka - jej kończyny to płetwy, służą do pływania i do rozrywania pokarmu (ryb).
Nietoperz -
kangur - ma bardzo silne kończyny tylne, które służą mu do poruszania się i walki.
zając -
człowiek - chyba ty jesteś też człowiekiem ;)

przodkami ssaków są małpy
mięsień oddechowy u ssaków to płuca
ssak o najlepiej rozwiniętym mózgu to szympans.
10 4 10
2010-01-28T20:19:44+01:00
Przodkami ssaków są czworonogi
mięsień oddechowy u ssaków jest przepona
ssak o najlepiej rozwiniętym mózgu jest ssak naczelny
5 1 5
2010-01-28T20:22:33+01:00
Kreta- mocne pazury do kopania w ziemi
kota- do bezszelastnego, cichego poszuszania sie w celu ataku na swoja ofiare
foki- do plywania
nietoperza- do latania
kangura- do skokow
zająca- do szybkiego biegu i czestego zmieniania kierunku biegu
człowieka- do sprawnego poruszania sie po ziemi( w wodzie nie idzie sie nam tak latwo jak np. fokom;p)


przodkami ssaków są...........
mięsień oddechowy u ssaków........pluca
ssak o najlepiej rozwiniętym mógu.....czlowiek

8 4 8