Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:43:07+01:00
NUMEROLOGIA

Numerologia jest najstarszą wiedzą magiczną; z daty urodzenia można odczytać cechę charakteru (gdy data urodzenia składa się z dwóch cyfr to je sumujemy np. 29 czyli 2+9 = 11 = 1+1 = 2)
Podaj mi dzień swojego urodzenia, a ja podam ci po obliczeniach cechy twojego charakteru:
Urodziłaś się pod cyfrą ..... , zatem według naszej wróżby jesteś:
1. ambitny(a) i pewny(a) siebie

2. łagodny(a) i wrażliwy(a)

3. dynamiczny(a)i godny(a) zaufania

4. uparty(a) i sentymentalny(a)

5. pogodny(a) i impulsywny(a)

6. serdeczny(a) i towarzyski(a)

7. romantyczny(a) i trudny(a) we współżyciu

8. zamknięty(a) w sobie i niedoceniany(a)

9. niezależny(a) i pełen(a) pasji

• WRÓŻBA Z WYKORZYSTANIEM 5 TALERZY
Pod talerzami znajdują się: cukierek, piórko, ziarenko pieprzu, muszelka, kamyk. Każdy z rekwizytów ma swoje tajemnicze znaczenie:
Cukierek - życie słodkie i wesołe,
Piórko - życie lekkie i przyjemne,
Ziarenko pieprzu - życie pełne przygód,
Muszelka - życie na morzu lub w dalekim kraju,
Kamyk - życie pracowite i pożyteczne,


Potasuj karty od 6 do Asa. Następnie poproś osobę, której wróżysz o rozłożenie kart lewą ręką do siebie na trzy kupki. Zbierz wszystkie karty, rozkłóż na stole, i poproś o wybranie jednej z nich. Teraz możesz rozpocząć interpretację:
6- aby poprawić atmosferę w szkole, lepiej mniej plotkuj i mniej mów.
7- szykują się niespodzianki. Miłe lub złe. To będzie zależało od ciebie. Może ogarnąć cię nagły lęk. Nie bój się. Życie dopiero się zaczyna. Ciesz się tym co masz.
8- Ostatnio niezbyt dobrze ci się wiodło w szkole, ale nie poddawaj się. Koniec kłopotów już jest blisko.
9- Możesz trochę się nudzić i narzekać. Rzeczywiście te najlepsze dni masz jeszcze przed sobą. Skoncentruj się na odrabianiu lekcji. Nie zostawiaj niczego na później.
10- Karta wróży ci wiele rozrywek. Jakieś miłe spotkanie, dyskoteka w szkole, ciekawy film w kinie.
Walet- Wpadniesz w złe towarzystwo. Towarzystwo może być dobre lub złe. Staraj się wejść w dobre.
Dama- rok będzie bardzo pracowity, czeka cię dużo pracy i trzeba będzie zrezygnować z dyskoteki i spotkań z kolegami, szczególnie pod koniec roku szkolnego.
Król- Nie wywołuj niepotrzebnych spięć i nie kłóć się z koleżanką.
As- dobre pomysły i pracowitość doczekają się uznania w szkole w formie dobrej oceny.




Karteczki z marzeniami
FPRIVATE "TYPE=PICT;ALT="

Potnij czystą kartkę na trzynaście równych części. Na sześciu z nich napisz swoje najskrytsze marzenia, najlepiej wodoodpornym pisakiem . Teraz wymieszaj dokładnie karteczki, ale nie składaj ich. Wszystkie kartki połóż na dnie dużej szklanej wazy albo miski i powoli wlewaj wodę wąskim strumieniem. Obserwuj zapisane kawałki papieru. Który pierwszy wypłynie na powierzchnie wody, to marzenie pierwsze się spełni. Jeśli najpierw wypłyną czyste karteczki, uzbrój się w cierpliwość, bo będziesz musiała trochę poczekać na spełnienie marzenia.


Ze szklanego naczynia uczestnicy zabawy losują jeden z kolorowych kartoników. Po wylosowaniu pokazują go wróżce, która odczytuje wróżbę.
Kolor zielony – spełnią się Twoje marzenia
Kolor szary – smutek
Kolor fioletowy – czeka Cię kłótnia z bliska osobą
Kolor żółty – uważaj – zazdroszczą ci sukcesów
Kolor biały – szczęście
Kolor czerwony – jesteś lubianą osobą
Kolor czarny – pech
Kolor niebieski – powodzenie



Na stoliku z jednej strony leżą karteczki na odwrocie których znajdują się imiona chłopców, po drugiej zaś stronie znajdują się karteczki z imionami dziewcząt. Uczestnicy zabawy losują karteczkę by dowiedzieć się jakie imię w przyszłości będzie nosił ich wybranek.


Drzewko szczęścia

Prowadząca w przebraniu kominiarza podchodzi do uczestników zabawy z drzewkiem szczęścia, na którym zawieszone są różne kartoniki. Uczestnik wybiera kartonik i odczytuje przepowiednię.

Koło ( symbol wieczności, zmiany, ruchu, czeka cię fortuna, zagraj w loterii ).
Jabłko ( symbol zdrowia, wiecznej młodości ). Musisz być czujny, bo pokłócisz się z kimś bliskim.
Klucz ( symbol powagi, władzy ). Czeka cię przeszkoda i musisz użyć właściwego klucza do jej pokonania.
Serce ( symbol miłości, uczuć ). Czeka cię wielkie szczęście i miłość.
Książka ( symbol wiedzy, tajemnej mądrości ). Czekają cię dobre wyniki w nauce, sukcesy w pracy.
Słońce ( symbol światła, źródło energii ). Zyskasz sławę i popularność. Przed tobą początek kariery.
Księżyc ( symbol tęsknot, tajemniczych obrzędów, opiekun snu i marzeń ). Jesteś podatny na wpływ innych, czasami leniuchujesz.
Wąż ( symbol sił kosmicznych, odnowy, emblemat lekarzy, bóstw, długowieczności ). Jesteś osobą nieco skąpą. Nie wydajesz pieniędzy na byle co.

Mowa kwiatów

Na stoliku leżą kartoniki z rysunkami kwiatów. Uczestnik wybiera ulubiony kwiat, a wróżka wyjaśnia, co dany kwiat przepowiada.

Aster – uważaj, czekają cię kłopoty.
Fiołek – to symbol niewinności, pokory, skromności. Jesteś stały w uczuciach, czeka cię mila niespodzianka.
Bez – czeka cię miłe towarzystwo.
Dalie – czekają cię sukcesy w życiu.
Jemioła – symbol nieśmiertelności, zgody, życia, wybaczenia.
Lilia – kwiat chwały i piękna, majestatu, samotności.
Mak – symbol upojenia, marzeń, często niezgody.
Narcyz – symbolizuje kapryśność, próżność, samouwielbienie.
Róża – symbol wieczności, piękna a zarazem kruchości, wielkiej romantyczności i tajemniczości, wróży dobrobyt.
Stokrotka – dobieraj starannie przyjaciół







Na stoliku leżą karteczki w kształcie gwiazd. Uczestnicy losują jedną gwiazdkę i odczytują ukryty na odwrotnej stronie napis. Propozycje wróżb:
1. Zostaniesz słynnym sportowcem i będziesz niósł znicz olimpijski;
2. Zostaniesz gwiazdą filmową i zmieszasz w Hollywood;
3. Będziesz najbogatszym człowiekiem na świecie;
4. o

Wróżby z butelką

Na tekturowym kole wydzielono 6 pól, na każdym umieszczona jest jedna wróżba. Uczestnik zabawy kręci butelką z wymalowanymi na szkle „magicznymi” znakami i odczytuje wróżbę – tą którą wskazała szyjka butelki np.:
- czeka Cię niespodziewany wyjazd
- czeka cię wizyta u stomatologa
- niebawem dostaniesz piękny prezent
- czeka cię miła niespodzianka
- zaprzyjaźnisz się z nową osobą
- wygrasz nagrodę pieniężną



staniKażdy uczestnik wybiera los z daną liczbą, lub dodaje kolejne cyfry z daty urodzenia, np.: 19 czerwca 1983
( 1+9+6+1+9+8+3 ) = 3+7=1+0=1.
„Wróżka” odczytuje z „Księgi symboli”, co mówią liczby:

1. Cyfra jeden symbolizuje człowieka wyróżniającego się spośród innych ludzi. Osoba taka jest wytrwała w dążeniu do celu. Jej ulubiony kolor to czerwony. Szczęśliwy kamień: rubin, koral.
2. Cyfra dwa symbolizuje człowieka łagodnego, uprzejmego, skrytego, czasami podstępnego. Ulubiony kolor – pomarańczowy. Pomyślność przynosi mu bursztyn.
3. Cyfra trzy symbolizuje człowieka sprawiedliwego, twórczego, a zarazem nieustępliwego, dobrego przyjaciela godnego zaufania. Szczęśliwy kolor – żółty. Kamień: bursztyn i topaz.
4. Cyfra cztery symbolizuje osobę dobrą, obdarzoną zdrowym rozsądkiem, łagodną, lubiącą ruch na świeżym powietrzu. Ulubiony kolor zielony. Kamień: turkus, szmaragd, japis.
5. Cyfra pięć symbolizuje osobę impulsywną, ruchliwą, inteligentną, a przy tym upartą. Posiada ona dar trafnego oceniania. Można na niej polegać. Ulubiony kolor niebieski i różowy. Kamień przynoszący szczęście: diament, szafir.
6. Cyfra sześć symbolizuje człowieka uczciwego, skromnego, czasami upartego, zawsze towarzyskiego i otwartego na innych. Unikającego spięć i konfliktów. Szczęśliwy kolor niebieski i fioletowy. Kamień: kazuryt, topaz.
7. Cyfra siedem symbolizuje człowieka romantyka, lubiącego przyrodę, spacery po górach. Jest osobą stałą w uczuciach, skromną. Szczęście przynosi mu kolor beżowy i brązowy. Kamień: agat, piasek pustyni, malachit.
8. Cyfra osiem to symbol wieczności, doskonałości i porządku kosmicznego. Cechuje daną osobę pewność siebie, powodzenie materialne, radość, młodość. Szczęśliwy kolor: bordo i biały. Kamień przynoszący szczęście to szafir.
9. Cyfra dziewięć to symbol matafizycznej równowagi między duchem a materią. Osoba taka ma skłonności artystyczne, jest solidna, szczera, prawa. Szczęśliwy kamień: perła, opal. Kolory: odcienie niebieskiego i białego.
19 4 19
2010-01-28T19:50:14+01:00
1.Napisz imiona chłopaków na kartce i daj pierwszej osobie szpilkę będzie ona kuła w kartkę i wypadnie imię np. Patrycja ma Bartka. I w odwrotną stronę napisz chłopaków i oni będą kuli. Jak teraz bartek wylosuje partycje to patrycja musi go pocałować.
2. Napisz wróżby i wytnij to na karteczkach. Na paru z nich z tyłu narysuj serduszka. ten kto wylosuje serduszko losuje jeszcze raz.
3.Wróżby miłosne - Wróżba z Kartek
Wieczorem napisz na wielu karteczkach imiona potencjalnych ukochanych i włóż je pod poduszkę.
Rano po przebudzeniu , wyjmij jedną karteczkę.
Zobaczysz na niej imię swojego przyszłego męża.
4.Weź kartkę i podrzyj ją i daj po małym kawałeczku każdej osobie potem ten kto na odwrocie będzie miał serce będzie miał szczęście przez cały rok
5Wróżby z kartkami (potrzebne: długopis, kartka, poduszka).
Wieczorem piszemy na karteczkach imiona chłopców. Wkładamy je pod poduszkę. Rano losujemy - takie imię będzie nosił przyszły mąż.
12 3 12