Odpowiedzi

2010-01-28T19:44:56+01:00
1.Michael Jackson
2.Wieża Effla
3.Miłość
4.Pizza
5.Wagary
6.Wakacje
7.Kościół
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T19:45:50+01:00
1. Internet
2. Kablówka
3. Czekolada
4. Butiki Z ODZIEŻĄ
5. Biżuteria (mmm)
7. Żelki ( ahh mniam ;) )


Mam nadzieję że pomogłam ;)
  • Użytkownik Zadane
2010-01-28T19:46:43+01:00
1. Doda zostaje prezydentem
2. Mandaryna wygrywa Sopot Festiwal
3. Michał Wiśniewski maluje się na siwo
4. W Afryce spada śnieg
5. Kaczyńscy podrośli
6. Polska reprezentacja w piłkę nożną wygrała mistrzostwa
7. Zamknięcie szkół na całym świecie

:))